Lombok - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Lombok - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Lombok

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

29 April 2016 | Indonesië, Mataram

Tja voor jullie een paar dagen rust gehad hier maar weer ff mijn nieuwe verhaal maken ff kijken of ik het nog weet allemaal zoveel leuke dingen gedaan.
Vrijdag 29 april heel de dag op stap met Robbie mijn privé chauffeur de zwager van DeDe op naar de watervallen eerst een 1,5 uur door de dorpjes en sawa's en bij de waterval aangekomen moet je als orang belanda een gids inhuren .
Dus ff 125.000 rupiah neerleggen en dan mag je met de gids mee de jungle in heel erg mooi maar ook erg stijl.
Na 30 min klimmen en dalen bij de eerste waterval aangekomen erg mooi en hoog .
Je mag er ook vanaf springen ik denk dat doe ik ff 30 meter naar beneden maar ja toen kwamen de instructies je moet op een bepaalde manier springen want anders breek je je nek zegt die gids nou ik dacht dat doe ik maar niet heb nog 3 weken vakantie voor de boeg ;) .
Toen maar naar beneden gelopen en onder de waterval gaan staan was erg lekker de Indonesische mensen vonden het koud maar ik vond het wel lekker en Free massages zei de gids.
Ik dacht is dit alles maar nee we moesten nog ff 170 treden op om bij de andere waterval te komen en nog een stuk door de jungle .
Maar ja het was toch gelukt die was niet zo groot maar het water kletterde harder en was kouder maar erg goed voor het maseren van mijn nek en schouders nog ff wat foto's gemaakt die ik er later nog bijplaats .
Toen weer 1,5 uur teruglopen met een lekkere temperatuur van 32 graden en toen met de auto verder onderweg nog wat foto's gemaakt en op naar een padang restaurant.
Waar ik rendang gewoon lekker met mijn handen mag eten met groente en rijst erbij .
Daarna nog verder rondgereden richting strand onderweg zitten er allemaal apen op de vangrail die er zitten te schooien om eten en als je dan wat gooit vliegen ze er met zijn allen op af en maar vechten.
Toen verder richting zee een heel mooi uitzicht vanaf boven op de rotsen toen nog verder tussen de dorpen en weer naar huis .
Eten met de familie en op tijd naar bed morgen weer een drukke dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Mataram

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 3937

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: