Dagje op stap met de familie - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Dagje op stap met de familie - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Dagje op stap met de familie

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

30 April 2016 | Indonesië, Mataram

Ja hoor zaterdagmorgen allemaal verzamelen bij yanti's huis en dan met zijn allen in de auto op naar het strand waar bootjes liggen die je kan huren om je naar de kleine eilandjes te brengen.
Ik moest in de auto blijven zitten geblindeerde ramen en pappa toti gaat onderhandelen voor de prijs nou hij heeft voor 350.000 rupiah voor 7 man een bootje gehuurd die ons brengt naar gili layur waar ik kan gaan snorkelen .
Nou allemaal in de boot iedereen happy niemand is nog van hun daar geweest dus extra leuk.
Op het eiland aangekomen eerst maar ff de tankini aan want ja ook ik pas me aan als er moslims bij zijn niet in bikini en toen bracht de boot mij een stuk verder de zee in moest ik terug snorkelen erg mooi daar veel soorten en kleuren visjes en ja nemo kwam ook voorbij.
En zeer mooie kleuren koraal en grote blauwe zeesterren .
Weer terug op het strand weer ff eten.
Wat we natuurlijk zelf hadden meegenomen smorend eerst langs de KFC voor kip met rijst en yanti had ook nog van alles mee toen nog ff met de kids zwemmen die gaan gewoon met kleren de zee in .
Daarna weer iedereen de boot in en op naar het volgende eilandje waar ik goed zou kunnen snorkelen maar het strand was daar zo vies dat ik zei ga maar door naar volgende.
Nou op gili Gede aangekomen daar ff in de schaduw wat gedronken en toen allemaal zwemmen dus hop met kleren aan de zee in alleen Robbie de chauffeur ging niet zwemmen de rest wel was erg leuk .
Daarna weer terug want iedereen had honger. Maar aangekomen bij de auto konden we aan de overkant van de weg allemaal ff mandi ( douchen) .
Toen weer richting huis maar onderweg eerst nog ff met zijn allen ikan bak besar oftewel een grote dikke vis op de bbq ondertussen is het gaan regenen maar ja das warm water dus niet erg daarna allemaal in de auto en weer naar huis.
O ja smorgens nog ff esklapper gehad lekker vers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Mataram

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 3937

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: