Van Bali naar Lombok - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Van Bali naar Lombok - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Van Bali naar Lombok

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

28 April 2016 | Indonesië, Mataram

Tja weer ff geen verhaal gehad maar heb weer WiFi dus ff bijschrijven.
Dinsdag ff rustig uitgeslapen toen naar de pitjut en daarna lekker naar het strand op een stoel onder de bomen ff in de relax stand en wachten op de zonsondergang maar dat was niet veel.
Tja een mens moet ook weer eten dus op naar made's warung waar ik een nasi speciaal heb gehad toen weer terug maar het hotel gewandeld ff voor zitten praten met de eigenaar en ook weer een beetje behasa gesproken moet nog veel oefenen.
En weer op tijd naar bed lijkt wel of ik aan een winter slaap ben begonnen.
Tja op Koningsdag maar eerst ontbijten en dan koffer inpakken ook die bijna 5 kg chocolade van DeDe voor haar familie waar ik naar toe ga en een week bij in huis mag blijven.
En om 12 uur kwam mijn chauffeur mij ophalen om me naar het vliegveld te brengen.
Hij had moeite met mijn koffer te tillen weegt 29,5 kg toen maar ff zelf gedaan en op naar het vliegveld.
Ja ik weet dart mijn koffer te zwaar is maar ja komt goed moet 70.000 rupiah betalen voor 9,5 kg nog geen 5 € nou koffer ingeleverd en toen door de douane das ook een lachertje met 4 tassen gewoon door en zelfs 2 flessen drinken erbij .
Toen maar weer ff wa eten en ja ik heb mijn eerste rendang gescoord lekkerrr.
Toen nog ff wachten en op naar het vliegtuig voor een vlucht van 40 min naar lombok .
Daar aangekomen was ik naar buiten gelopen maar de zus en papa van DeDe stonden binnen maar ff naar NL gesmst en ja hoor ze hebben mij gevonden allemaal in de auto en op naar Sweta waar hun huis woont. Daar kwam nog meer familie s'avonds met zijn allen ff bakso gaan eten en toen opties naar bed.
Werd ik om 4 uur wakker ik dacht ik draai nog ff om en toen was het 9.15 maar ja komt goed. Toti gaat niet naar school is ziek. Rond 12uur ging yanti met de brommer een taxi voor mij halen zodat ik naar een luxe resort in Sengigi kon aan het strand met een mooi zwembad en WiFi en ja daar lig ik nu te schrijven net weer ff gegeten Soto Ayam en nu nog ff wachten op de zonsondergang en dan weer terug naar Sweta met de taxi fijne dag allemaal groetjes vanaf een zonnig lombok ;)


  • 28 April 2016 - 13:30

    Dorien:

    Een hele fijne tijd Wilma. Leuk om een beetje te volgen wat je allemaal meemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Mataram

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 3930

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: