Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

25 April 2016 | Indonesië, Kuta

Tja hallo daar aan de andere kant.
Hier maar weer ff een verhaaltje van wa ik hier allemaal doe en meemaak zodat ik naderhand niet alles hoef te vertellen .
Gisteren nog ff van Dubai naar Bali gevlogen een kleine 9 uur en dan kom je op da vliegveld aan en tja door naar de douane en dan als gekken naar de bagage band .
Ik had weer geluk ik was bijna als laatste die zijn koffer had maar ja toen ff kijken of er iemand mij kwam halen en nee er stond niemand van het hotel.
Dus maar ff naar de balie voor een taxi te bestellen nou daar wordt je meteen opgelicht maar ja toch maar snel 10 euro betalen voor een taxi.
Buiten de AirPort kwam meteen de man met de hamer om 22.30 is het nog steeds 28 graden en das toch best ff wennen met mijn dikke trui aan maar komt goe.
Op naar het hotel in Kuta en ja hoor ze hebben een kamer voor mij met airco en een fan nu eerst ff douche en dan nog ff buiten wa drinken scoren maar das nie zo moeilijk de kleine winkel is 24/7 open dus water en ice tea gehaald.
Toen nog ff op internet om te blieken en dan om 1.30 uur maar ff gaan slapen .
Nou vanmorgen dus om 9.30 naar het ontbijt en ja omdat ik gister nie veul had gegeten heb ik vanmorgen maar brood met scrambeld eggs gepakt en bordje fruit erbij kei lekker.
Toen maar ff naar het strand gewandeld en daar lekker in de schaduw onder een boom gezeten met een lekkere lemon juice niks mis mee en meteen maar ff rug nek en benen laten masseren door een klein lief omaatje die van flink aanpakken houdt .
Toen weer ff naar het hotel terug om te lunchen kei lekkere Soto Ayam en een bananenjuice kei lekker en kost bijna nik 35.000 rupiah en 15.000 is ongeveer 1 euro dus voor nog geen 2.20 euro geluncht en gedronken . En ja niet voor niks een mooi zwembad voor de deur eerst ff lekker plonsen nou afkoelen doe je niet want water is ook 28 graden .
Dan meer weer naar het strand gegaan voor te relaxen en wachten op de zonsondergang maar tja das balen het was ineens kei bewolkt dus ik heb de zon zien zakken in de wolken en nie in de zee .
Dan maar weer naar het hotel ff douche en dan nog wat rondgelopen en op naar bamboo corner om daar ff wat te eten maar om 9 uur nie zo veul honger meer dus maar alleen ff een nasi goreng Ayam op en toen weer terug naar het hotel ff lam op bed liggen en jullie ff via dit epistel op de hoogte houwe van wa ik allemaal een bietje doe vanaf Kuta Bali wens ik juli selamat tidur het is hier nu 23.00 ik ga pitten tot de volgende keer :)

  • 25 April 2016 - 18:37

    Ellen Fennema:

    Wilma,

    Je bent toch ook écht een Wereldwijf! Fijn dat je daar even van de airco kunt genieten.
    Gij zit nou op Kuta Bali mar wij zitte hier op Kutta Baliebalie! Tis hier wel zo'n kloteweer, nie normaal!

    Groetjes,
    Ellen

  • 25 April 2016 - 20:22

    Myr:

    Klinkt goed Wilma. Lekker relaxen. Het is hier kei koud. Dus ik snak naar zon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 3937

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: