Tja ff update gezondheid - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Tja ff update gezondheid - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Tja ff update gezondheid

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 Mei 2016 | Indonesië, Denpasar

Na donderdag De uitslag te hebben gehad dat de bloedtesten gelukkig negatief waren maar ik toch hoge koorts had een zooi pillen en een drankje gekregen.
Meteen maar ingenomen en ook paracetamol ingenomen snachts wel geslapen maar heel erg zweten .
Smorgens nog steeds koorts dus iom de doctor mijn vlucht naar malang gecanceld en blijf maar rustig op Bali .
Tegen 11 uur reisbureau op lombok gebeld en zouden mij terugbellen maar ja dat gaat fout bellen ze yanti en probeert mij te bellen lukt nie dus belt yanti naar NL DeDe wakker die mij belt en zegt dat ik reisbureau moet bellen .
Dus ik weer naar voren gebeld nou de heen vlucht dat geld ben ik gewoon kwijt maar voor de terugvlucht van malang naar den pasar om te kunnen zetten moet ik naar een office van lion air .
Met mijn zieke lijf naar het strand gelopen waar ik aan Lily vraag of ze met mij mee kan met de brommer naar kantoor lion air .
Nou een hele sport een heel klein vrouwtje komt net titaan mijn schouder maar een kei goei chauffeurtje raced over gewoon tussendoor met hoge snelheid maar wel veilig op het vliegveld aangekomen.
Daar op zoek naar de lion air office nou die hadden ze niet verder weg kunnen stoppen maar toch gevonden met mijn ziek zwetende lijf.
Nou nieuwe ticket voor Denpasar malang gekocht voor 520.000 rupiah 34,51€ en de andere ticket van datum gewijzigd voor 22.000 rupiah voor 1,45 €.
Toen weer terug naar de brommer parkeerplaats 20 min lopen maar ja daar stond Lily netjes te wachten en die heeft met toen meteen terug naar het hotel gebracht.
Toen maar meteen naar bed gegaan was helemaal kapot .
Maar ja ook al heb ik geen zin eten moet ik toch dus maar ff voor de Soto Ayam gegaan en toen weer naar het hotel.
Nou ik blaf als een kwaaie hond maar ja zal er wel bij horen denk ik
Oftewel mijn lichaam gooit er ff de rem op .
Gewoon op tijd naar bed dan maar

  • 07 Mei 2016 - 14:58

    Ellen:

    Hee die Wilma, ja dit had je natuurlijk niet verwacht, Jezus is niet iets waar je op zit te wachten! Wel lief dat Lily je zo goed helpt waar 't kan.
    Nou rustig aan Wilma, chillen zoveel mogelijk, des te eerder kun je weer gaan genieten!

    Groetjes,

    Ellen

  • 07 Mei 2016 - 15:36

    Olga:

    Lieve Wilma, wat een pech dat je nu zo ziek bent.
    Ik hoop dat je koorts snel zakt en je snel weer op de been bent om de boel onveilig te maken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 3922

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: