Rustdag - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

07 Mei 2016 | Indonesië, Denpasar

Tja hier maar ff over vandaag.
Nou vannacht goed geslapen werd wel zwemmend wakker zeg maar zo wa ik er uit gezweet heb heb ik nou ginne last meer van.
Toen maar ff aan het ontbijt en ja het eerste brood in Indonesië wat op het 2 droog geroosterd brood en wat fruit en bakkie thee maar die was niet te zuipen.
Toen maar weer naar de kamer waar ik weer 1,5 uur heb liggen slapen.
Ja en toch maar ff zwemmen en daarna op een bedje bij het zwembad weer 2 uur liggen slapen in de schaduw toen toch maar ff aangekleed en richting strand gewandeld want moest ff nog de tijd afspreken met de chauffeur hoe laat hij morgen hier moet zijn.
Nog ff vast afscheid genomen van bepaalde mensen op het strand want als het goed is kom ik deze reis niet meer terug op Kuta beach.
Nog ff gezellig zitten kletsen met 2 zeer jonge Zwitsers die voor het eerst op Bali zijn das wel lachen.
Maar ja ff wa tips gegeven en gezegd wa ze zeker niet moeten doen en daar waren ze erg blij mee .
Da ene mennekes heeft bij een pharmaceutisch bedrijf gewerkt en die hoorde mij blaffen en die had nog wel wa in zijn hotel kamer liggen iets van hoestbonbons uit Zwitserland hij dus ff gehaald en hij wilde er niks voor hebben heb hun toen maar ff een bijtank gegeven mennekes helemaal blij .
Nou na alle verkoopdagen op het strand gedag gezegd te hebben ff naar de atm.
Om daar wa miljoenen uit te halen om morgen de chauffeur te betalen voor de trip hotel en bootje naar iets speciaals en luguber waar ik morgen meer over vertel.
Toen maar weer naar het hotel gewandeld en weer een uur geslapen ff gedoucht en nu helemaal kapot op bed en geen honger alleen maar slaap dus da ga ik nu ook maar doen .
O ja ik weet niet of het een goei teken is maar ben al 10 minuten aan het niezen de bacteriën vliegen hier lekker rond en daar wordt je zo moe van pff.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 3937

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: