Terug naar Bali na geweldige week lombok - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Terug naar Bali na geweldige week lombok - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Terug naar Bali na geweldige week lombok

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

04 Mei 2016 | Indonesië, Kuta

Toch maar op tijd opgestaan eerst weer ff lekker ontbijtje gehad en toen maar ff mijn koffer in gaan pakken krijg ik alles mee maar ja er is 5 kg chocolade uit dus moet lukken nou eerst maar ff de chili's en de terasi erin en toen mijn kleren erbij met een beetje proppen moet het lukken . En ja hoor gelukt toen nog ff mandi en dan koffer in de auto en ff afscheid van opa nemen en toen op naar het vliegveld en daar afscheid genomen van Yanto Agus en Totti zo benieuwd wat mijn koffer weegt dus maar snel in checken en ja maar 28.5 en daar moest ik 62.000 rupiah voor betalen 4,07€ dus waar praten we over.
En dan moet je daar wachten op zon vliegveld met airco nie zo fijn als je al sinds gister blaft als een hond maar komt goed en toen het vliegtuig in voor een vlucht van 35 minuten naar Bali.
Daar aangekomen maar weer ff met de taxi naar het hotel.
Nou kreeg een kamer ergens achteraf maar daar had ik geen WiFi dus ik terug naar voren en kreeg toen nummer 40.
Toen nog ff naar het strand waar ik vorige week een koppel Australiërs heb ontmoet ff bij kletsen en toen weer naar het hotel.
Voel me al niet lekker na al dat geblaf maar ja toch maar naar bed ipv te gaan eten .
Nou nou nooit meer zo een smerige handdoek pff maar wilde gaan douchen en kwam er zwart water uit dus maar eerst ff laten lopen en erna was het wel beter .
Toen ineens hup geen stroom meer maar ja kan maar dikke 2 uur geen stroom en geen A-C en geen fan maar ja komt goed dacht ik.
Maar kamer was zo vies er hing een verschrikkelijke schimmel lucht dus ik lag daar te zweten en te blaffen maar toch in slaap gevallen zonder Ac of fan .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 3921

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: