Beach en regen - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Beach en regen - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Beach en regen

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

03 Mei 2016 | Indonesië, Mataram

Tja vandaag nog ff in de relax stand ff paar uurtjes bij het hotel aan het strand gelegen en toen zag ik het al donker worden dus ik wa eerder terug naar huis maar ja daar aangekomen was er niemand en ja natuurlijk kwam het er toen ff met bakken eruit maar ja het is warme regen en half onder het afdak heb ik genoten van de goeie bui en ff erna kwam pappa Totti thuis toch een mooie baan politieman met zeer variabele werktijden en ff erna kwam yanti met Totti thuis.
Toen erna kwam lina met gezin om ff goedendag te zeggen en vertelde ik hun maar dat we met zijn allen gaan uit eten omdat het mijn laatste avond op lombok was dus auto vol en 2 motors op naar een restaurant voor ikan bakar en Ayam bakar en Bebe bakar maar ja de ikan was abuis oftewel op dus op 1 na allemaal aan de kip .
Nou kei gezellig toen ging ik afrekenen voor 8 personen met drinken erbij 325.000 rupiah een kleine 21.33 dus een koopje voor mij maar hun allemaal kei blij .
Toen afscheid genomen van lina en haar gezin en weer op naar huis .
Waar Yanti en ik nog ff wat te doen hadden een kilo chili's los te knippen en in zakken luchtdicht te verpakken .
Nou het is gelukt morgen ff kijken of ik het allemaal mee krijg want 10 pakken terasi en kilo chili's is niet zwaar maar neemt wel wa ruimte in en 3 bajor oftewel klederdracht van lombok .toch maar oprijd naar bed want morgen terug naar Bali.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Mataram

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 3935

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: