Op naar de waterval met de familie - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Op naar de waterval met de familie - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Op naar de waterval met de familie

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

01 Mei 2016 | Indonesië, Mataram

Ja op zondagmorgen eerst weer ff naar de KFC voor de kip want we gaan nu met nog meer mensen naar de waterval een auto vol maar ook nog motor met 2 personen .
Nou op de parkeerplaats aangekomen ff zoeken hoe we moeten lopen .
Maar ja dat is een hele opgave kei stijl naar beneden en dan tussen de rijstvelden door over zeer smalle randjes maar met vallen en opstaan komen we er wel.
Tja dan nog ff zorgen dat ik mijn tankini aankrijg maar ja de sarong kan je ook als omkleed tent gebruiken ;) .
Allemaal het water in behalve Robbie onze chauffeur en ook fotograaf .
Nou het is zondag dus iedereen vrij nou alle jeugd uit de buurt komt zwemmen maar ja gewoon met kleren aan hoppa erin allemaal .
Maar ja ze zien die witte kop en willen natuurlijk op de foto met de vlag van hun school.
Beetje wringen om 20 kids op 1 foto te krijgen maar denk dat het wel gelukt is hun blij.
Nou toen begon het te regenen gewoon warm water en hun staan daar te bibberen want ze hebben het koud en ik sta daar gewoon nog te zweten met 32 graden.
Nou op de grote rotsblok komt allemaal eten te staan iedereen heeft wat meegebracht dus samen eten in de regen erg leuk lekker en gezellige heb me goed vermaakt. Maar ja het bleef regenen dus gewoon hun met natte kleren want daar zwemmen ze gewoon in en ik in tankini met sarong om weer tussen de rijstvelden door naar de auto alleen de kids doen hun natte kleren uit en wij gaan gewoon op naar huis van de zus .
Een heel mooi klein huis en daar ga ik ff mandi (douche) en daar wat thee drinken.
En dan met de kids naar de speelgoedwinkel geweldig wat ze hier allemaal hebben voor 75.000 rupiah nog geen 5€ de meiden speciaal gekleurd zand en Totti een helikopter de kids helemaal happy en toen weer naar huis wat mensen afzetten en erna weer andere zus ophalen .
Toen natuurlijk weer eten ff lekker met zijn allen bij een warung langs de weg bakso eten .
Toen weer naar huis en de dag is weer voorbij.

• 03 Mei 2016 - 12:11

Ellen:

Wilma, ja zo'n sarong kun je voor veel dingen gebruiken! Ja jouw witte koppie zal wel bekijks trekken, heel leuk! Jeetje Wilma, jij doet niks dan overal lekker eten, bakso? Wat is dat net als hier een kapsalon? Haha, genieten Wilma, neem het allemaal goed in je op, jij bent lekker uit de sleur!

Groetjes,

Ellen