Terug naar Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Terug naar Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Terug naar Bali

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

15 Mei 2016 | Indonesië, Sanur

Tja op tijd wakker natuurlijk mijn koffers maar weer ingepakt en nu nog ff op balkon zitten wachten totdat Arbi komt om mij naar het vliegveld te brengen.
Nou om 10 uur was hij er en hebben we de koffers naar beneden gebracht .
Maar hij had iets voor mij gekocht een sjaal van de voetbalclub van malang die die dag een hele belangrijke wedstrijd zou spelen hij was zo trots.
Ik hem bedankt vind het zo lief van hem.
Toen de jongen van de guesthouse gevraagd of hij de grote koffer ff naar beneden wil halen is toch 28 kilo .
Toen heeft hij maar meteen een taxi voor mij gebeld want dan ga ik met mijn bagage met de taxi en Arbi rijdt er met de brommer achteraan.
Op het vliegveld aangekomen mijn bagage ergens ff neergezet bij de bewaking daar.
En ben nog eerst ff gaan ontbijten met Arbi ik Soto Ayam En hij een gebakken kip met 1000 vlieguren volgens mij.
En toen kreeg hij nog een berichtje van Rusdin dat hij klaar was met examen en die vroeg of hij ook nog ff houdoe mog komen zeggen.
Nou die was er binnen een half uur hij ook nog ff wat te eten besteld spaghetti met een klein bietje saus maar hij was er blij mee dus das goed .
Ik daar iedereen met een doos lopen dus ik vraag wat is dat zegt Arbi dat is tempé en die kan jij dan in NL zelf maken ik zeg hier heb je geld koop maar zon doos dus ik heb nu tempee weet niet eens hoe ik het klaar moet maken en allemaal verschillende smaken maar dat ken me in NL vast wel iemand leren.
Nou is het tijd om afscheid te nemen .
Ze staan alle twee met tranen in de ogen ik geef ze vlug een dikke knuffel o ja ze wilde eerst nog ff allebei op de foto met mij .
Dus afscheid genomen nog ff gezwaaid en ik naar binnen koffer weer laten sealen en dan inchecken .
Natuurlijk koffer weer te zwaar dus maar weer gaan betalen .
Kom ik terug aan de balie vraag ik hoe laat inchecken zegt ze 4 uur ik denk das vertraging maar een kleine 1,5 uur zegt ze maximaal .
Ik weet nu dat je hun nooit moet geloven want ze zeggen nooit hoeveel later het wordt dus iedere keer zegt ze half uur meer op een gegeven moment toch maar door naar de volgende security en het was bijna 4 uur maar niks hoor ineens roepen ze om dat je eten en drinken krijgt.
Nou ja ik ook maar gehaald witte rijst met een goeie kippenpoot en bekertje water en ze zegt vliegtuig landt om 16.10 .
Nou 16.30 nog geen vliegtuig het 16.55 toen hij landen en toen moest hij leeg en de bagage moest er eerst in.
En deze keer zat hij helemaal vol dus ik geloof dat het half 6 was dat we gingen taxieen .
En dus veel te laat op Den Pasar ipv half 5 was het half 8 maar de chauffeur van het hotel stond er nog .
Dus koffers erin en op naar THE Duck Inn .
Komen daar aan komt de eigenaresse eraan en verontschuldigde zich voor mijn vertraging .
Een heel mooi en schoon hotel en kei lieve en vriendelijke mensen het mooiste en leukste hotel van heel mijn vakantie.
Mijn koffer op de kamer gegooid en toen naar beneden ff ingeboekt en meteen betaald en geregeld dat ik een laten check out heb ook geen probleem.
Komt haar man erbij zitten een echte balinees en zij komt van Australië vraagt hij of ik al heb gegeten ik zeg vanavond nog niet.
Zegt hij kom maar mee wij gaan nu ff eten op de night marker.
Nog geen 5 min lopen van het hotel staan daar allemaal van die eet karretjes met tafels en banken erbij .
De man vraagt wat lus jij niet ik zeg geen geit.
Nou hij besteld ff saté Ayam en een lekkere lams curry erbij en witte rijst. En een flesje teh bottel .
En het was kei lekker en gezellig gewoon tussen de locale en heb voor 2,75€ kei lekker gegeten en gedronken en nog gelachen ook
Toen weer terug naar het hotel gewandeld nog ff zitten praten en toen op tijd naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 3920

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: