Malang - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Malang - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Malang

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

13 Mei 2016 | Indonesië, Malang

Op tijd wakker ff lekker buiten zitten en wachten totdat Arbi komt nou die apps dat hij eraan komt met ontbijt witte rijdt met kip en tempee en sayuren nog iets gedroogd maar daar waag ik me niet aan .
Na het ontbijt dus rond 10 uur proberen we Ivan wakker te bellen maar ja na 5 keer pakt hij eindelijk op en dik half uur later komt hij op de brommer met een vriend mee.
Nou om 11 gaan we maar we moeten nog eerst ff een helm regelen en schoenen dus onderweg allemaal gedaan we fan op naar een pretpark .
Uurtje met de brommer op naar batu grandpark1 nou daar bij de ingang vragen ze wil jij alle twee bekijken ik zeg natuurlijk ja dus kaartjes gekocht 100.000 rupiah pp is 6,63€ dus we gaan ervoor .
Maar een pretpark is hier ook een soort museum en zeer leerzaam.
Maar we gaan eerst wat drinken met zijn 4 en maar Ivan moet eerst ff een telefoon nummer scoren bij het meisje van de kaartjes.
Na 10 minuten is het hem gelukt toen we wat gedronken hadden zijn we naar binnengegaan .
Een trip door het menselijk lichaam nou als je binnenkomt dan kom loop je tussen tanden door en dan zie van alles over tanden poetsen en de tong en zo ga je iedere keer verder langs alle organenerg interessant want het staat in het Indonesisch en in het Engels allemaal.
En op het einde mochten we een andere ruimte in maar daar mochten we niet fotograferen want daar waren gewoon resten van mensen en kon je de spieren en organen zien beetje raar maar ook wel mooi.
Daarna zij. We naar het andere deel van het park gegaan waar we alles over Indonesië te zien kregen de klederdracht van veel eilanden en de huizen en het soort eten .
Maar daar kon jij ook op de foto dus ik met de drie mannen op de foto met een hele oude Mg .
Daarna weer verder en kon jij buiten op de foto met een hoofddeksel van Bali op en een bordje in je hand ook maar ff gedaan .
Toen verder rondgelopen en daar kwamen de attracties waar je mee over de kop kan. Maar daar ben ik maar ff niet ingegaan Arbi en Ivan wel.
Weer wat later naar een soort achtbaan nou da durf ik wel aan alleen doen ze het hier anders je gaat stijl omhoog en dan ben je boven en dan draait het karretje gewoon ff naar links en ga je zijdelings naar beneden ik lachte me slap en dat ging meerdere malen zo .
Stukje verder stond er een rollercoaster en die ging wel vaak over de kop en daar is alleen Arbi ingegaan hij kwam er een beetje groen uit.
Daarna nog wat rondgelopen en toen terug naar malang.
Waar we naar de KFC zijn gaan eten want dat is voor studenten te duur daarna terug naar het guesthouse en daar heb ik nog een tijdje met Arbi zitten praten.

• 16 Mei 2016 - 12:59

Ellen:

Heel apart Wilma zo'n achtbaan, haha! Kunnen wij nog wat van leren!
    Iek, wat is dat daar toch allemaal met die mensenresten? Wel leerzaam maar niks voor mij!

Geniet er nog van, doedels

Ellen