Ubud rustdag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Ubud rustdag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Ubud rustdag

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

10 Mei 2016 | Indonesië, Ubud

Tja gisteravond in het donker aangekomen maar als je dan smorgens zit hoe mooi het is dan ben ik kei blij met deze keuze.
Om 8 uur ff naar boven gelopen voor ontbijtje nou dat is voor mij de verse fruitsalade geworden en een bakkie thee.
Meteen ff betaald voor 3 nachten 600.000 rupiah is €39.66 .
Ff gevraagd waar ik de laundry kan brengen nou klein stukje lopen en morgen vroeg Weer ophalen 22 stuks voor €3,30 nou das een koopje toch.
Dus volgende week net voordat ik naar huis ga laat ik gewoon alles ff wassen want dan hoef ik da thuis mooi niet meer te doen.
Toen weer naar het hotel en ff met de eigenaar zitten kletsen en ik vraag aan hem of hij een Balinese doktor kan en hij begint meteen te lachen en zegt zal ff bellen maar omdat er afgelopen weekend een grote ceremonie is geweest kan ik vandaag niet komen maar morgen middag . Ik zeg ok.
Toen aan de overkant ff een energie shotje gehaald gifgroen maar best te drinken.
Daarna ff verderop een Soto Ayam gegeten en weer terug ff gaan pitten.
Erna toch maar ff naar de markt gelopen en geld gepinnt toen weer naar het hotel weer slapen.
En ja maar weer ff wat gaan eten en daar wat Nederlanders tegen gekomen gezellig meegekletst en toen terug en op tijd naar bed want fit ben ik niet .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3919

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: