Weer terug op Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Weer terug op Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Weer terug op Bali

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

05 Mei 2016 | Indonesië, Denpasar

Tja waar zal ik beginnen na een klote nacht slecht geslapen alleen maar hoesten tot kotsen toe maar ff gaan ontbijten. Maar ja dat was er zo weer uit toen maar ff naar de massage en dat was wel ff fijn toen mijn koffer vast ingepakt want in dit hotel blijf ik niet langer .
Op naar het strand ff met de aussies gepraat en toen terug gelopen en via internet ander hotel geboekt en toen met mijn koffer gewoon vertrokken en aan een bar aan de overkant gevraagd voor transport nou ik met manneke op de motor met klein koffertje en tas en mij en de tweede rit heeft hij mijn grote koffer gebracht .
Een erg mooi en schoon hotel vriendelijke mensen .
Maar ja ik voelde me niet zo erg goed dus ff met DeDe geappt en die heeft haar nicht gebeld een internist hier op Bali en die heb ik toen zelf aan de toon gehad en zij adviseerde om toch maar ff langs dokter te gaan dus maar gedaan.
Het telefoonnummer van de dokter aan haar doorgegeven .
Maar dokter mij eerst onderzocht bloeddruk was goe maar heb wel koorts 38.9 en volgens hem bronchitis maar omdat hij het niet vertrouwd deze flu zoals hij zegt ff wa bloed laten trekken en dat gaat nu op kweek .
Nou de internist heeft arts gebeld waar ik zat en zij heeft hem opdracht gegeven wat er allemaal moet gebeuren .
Nou bloedtesten voor malaria of dengue of cbc ik moet nu wachten tot half 11 vanavond dan belt de dokter mij .
Ben nu wel ff 2.900.000 rupiah lichter een kleine 190.34 € .
Ik hoop het niet dat het 1 van de 3 is want wil morgen eigenlijk gewoon naar Malang dus nu maar ff duimen

  • 06 Mei 2016 - 10:07

    Roxy:

    Ik hoop dat het geen slecht nieuws is beterschap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 3891

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: