Dagje rustig aan in en rondom huis Yanti - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu Dagje rustig aan in en rondom huis Yanti - Reisverslag uit Mataram, Indonesië van Wilma - WaarBenJij.nu

Dagje rustig aan in en rondom huis Yanti

Door: Ikku

Blijf op de hoogte en volg Wilma

02 Mei 2016 | Indonesië, Mataram

Maandag morgen afgesproken met Deetya die ik 3 jaar geleden had ontmoet in malang.
In de mall maar ja nu met andere privé chauffeur Argus samenop de motor daarnaartoe onderweg ff de was naar de laundry gebracht.
Ff met haar wat gedronken en door de mall gelopen .
Toen bij haar achter op de motor was wel lachen want ik kwam met kop en schouders boven haar uit maar ja we zijn veilig bij haar werk aangekomen daar ff wat gedronken .
Toen met de taxi naar huis maar ja de chauffeur wist niet waar hij moest zijn dus ik in mijn beste behasa hem vertellen waar hij heen moest .
Met Yanti ff tickets gekocht voor terug naar Bali op woensdag en ook vliegticket voor naar malang as vrijdag waar ik Arib en Ivan weer ga zien 2 mennekes die ik 3 jaar geleden heb ontmoet en die zitten daar op de universiteit .
Toen nog met Yanti naar een winkel waar hun hun sarong kopen en ja 2 sarongs van lombok en een T-shirt van lombok voor 120.000 rupiah 1 shirt net zo duur al 2 sarongs maar goeie kwaliteit .
Op Bali kost sarong net zoveel als ik hier er 2 heb en een T-shirt.
Toen moest yanti weer naar haar werk en ik bleef thuis.
Maar ff naar de buurtsuper gelopen om flesje cola en wat koekjes en andere drankjes te kopen en natuurlijk chocolade.
Ik kom thuis en vraag aan Totti of hij coladrinkers wil en hij was zo buiten .
Om half 5 ben ik ff op bed gaan liggen met mijn voeten omhoog want heb weer van die mooie dikke voeten .
Maar ja in slaap gevallen tot 20.30 .
En daar was Helga kwam ff iets afgeven voor DeDe iets van klederdracht van lombok wat ze voor haar heeft gemaakt. Ff zitten praten en ja toen maar weer gaan slapen .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Mataram

Wilma

Actief sinds 19 April 2016
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 3897

Voorgaande reizen:

24 April 2016 - 20 Mei 2016

Indonesië 2016

Landen bezocht: